Uncategorized

Poet caut poezie de tradus

Am un anunţ de făcut!
După cum ştiţi sau nu, eu sunt pasionată de limba engleză, în special de poezia în limba engleză, aşadar dacă doriţi traduceri ale poeziilor dumneavoastră, mă puteţi contacta. Acelaşi lucru este valabil în cazul în care sunteţi interesaţi de anumite poeme în limba engleză şi aţi dori traducerea lor în română. Deocamdată am colaborat cu Ioana Burghel și Alexandru Roșu în acest sens şi cred că pot pune la dispoziţie poeme de-ale lor traduse de mine ca să vă faceţi o idee despre cum mă joc cu poezia traducând-o destul de melodios şi profi, spun eu.
În cazul în care doriţi să participaţi la concursuri din afara ţării şi aveţi nevoie de traduceri ale unor poeme în vers alb, nu ezitaţi să îmi lăsaţi un mesaj privat. Totodată, există site-uri literare internaționale în care puteți posta creațiile dvs (exemplu: http://poetfreak.com/). Munca mea nu este pro bono, dar preţul ei este destul de modest şi negociabil.

Lasă un răspuns

