Uncategorized

apele tulburi mă scaldă şi mă fac frumoasă

am galaxii noi sub coastă
plutesc în mijlocul oraşului ca presimţirile
noaptea fug, scrijelesc ziduri
dacă poliţiştii ar şti cine-şi scrie iubirea pe monumente m-ar închide în temniţe
cu şobolani tineri şi graşi

îmi schimb culoarea ochilor în funcţie de absenţa soarelui
dragul meu să vezi cum nu devin
cum rămân nemişcată în faţa unei gropi
şi-mi imaginez că ţevile sunt galerii pentru furnici supradimensionate

am avut odată o păpuşă blondă
într-o zi am plecat să adun struguri şi o pasăre îi îndrepta părul cu pliscul
mama îi pusese capul într-un par.

aşa trebuie să fie
te joci de-a amintirile până când vine cineva te sărută pe frunte
şi mâinile lui de caracatiţă alunecă în vid.

(sursa photo: https://www.tumblr.com/search/urban+love)

tumblr_ni1dcf4ubG1tc92fgo1_500

Lasă un răspuns

