Uncategorized

a whisper in your ear

m-am îmbrăcat în negru. port doliul iubirii pe care o să o nască
pântecul sterp şi umflat al pisicii.
m-am îmbrăcat frumos ca la o înmormântare
zâmbesc din cand în când, am auzit că-i semn de normalitate
în timp ce
pisica plimbă burta imensă în faţa mea
şi se sperie dacă vreau să o mângâi

zâmbesc şi mai tare
îmi amintesc de o glumă în care se făcea că un bărbat
îmi îmblânzea părul

a fost cutremur.
pe strada mea toţi copacii cheliţi s-au aplecat în semn de respect
pentru naluca din mine care plânge

zâmbesc şi mai tare
pisicii îi e frică de zâmbetul meu peste care curg valuri
acasă întunericul mă inundă

mai stai, doar mai stai cat să te ţin lângă ureche
să pară că inima ta îmi vibrează-n timpan
că nu sunt o păpuşă de cârpă cu ochi şterşi
şi  baterii consumate.

tumblr_nfpi2h5ZSQ1slmtxco1_500

Lasă un răspuns

