Uncategorized

am crescut, ce bucurie

sunt Alice
în fiecare zi mă ciupesc să mă trezesc dintr-un vis
care mă visează
în jur creaturile au câte-o durere în brațe
și eu învârtindu-mă în rochia neagră cu stele
titirez cosmic
să trăiești cu gândurile prinse de sfori
să fii ghidat de alte planete
nu-i treabă ușoară

construiesc un turn de la fereastra căruia să privesc cu capul în jos
voi uda oamenii ca pe flori și vor crește ei
fără să mă ajungă
degetele mele sunt spini
pot să te ating până la sânge

am crescut, ce bucurie
undeva există o fântână care îmi poartă numele
un cuțit cu mânerul de lemn
o sticlă din care să beau și să devin iepure

vorbește-mi
te ascult cu frica încolțită în sân
ca un mărăcine.

tumblr_neoi5yDlFk1ssite1o1_1280

Lasă un răspuns

