Uncategorized

am obosit

m-am trezit cu un tremur ciudat și trebuie să scriu despre asta
nu înțelegi uneori nu am altceva de făcut
stau pe întuneric pată extinsă. îmi pare că-s un miner îngropat în galerii
cu pământul pe pleoape
nu recunosc nimic din ce mă înconjoară și scriu să revin să pot deschide ochii
și să nu îmi fie frică de mine și de ceea ce aș putea face
dacă m-aș privi cu sinceritate brută
îmi plâng de milă îmi plâng de milă pentru că am irosit toate subiectele de plâns
moartea nu mă mai interesează iubirea e plecată pe mare
sunt doar eu și mila către mine

îmi mângâi genunchii
am tăiat prea adanc în carnea trădării de sine
am obosit să fiu și vânătorul și cerbul.

 

tumblr_nd0wy6KCNs1sd8vx0o1_500

Lasă un răspuns

