Poezii

napalm

noaptea nu pleacă niciodată
o port cu mine chiar de e soarele sus
îmi șoptește ~fii soldat~
apoi trasează tușe negre pe pleoape.
frica nu pleacă niciodată
zace sub unghii în gropițele insesizabile din obraji
îmi șoptește ~fii vierme~
și eu mă târăsc

întotdeauna am fost un copil ascultător
în carnea mea neputința încolțește degeaba
nu mă bat cu pumnii în piept
am încă dinții de lapte

visul nu pleacă niciodată
în vis ucid cu ferocitatea unei mame
și cum visez rar puteți sta liniștiți
oricum dupa ce mă disec nu mai rămâne suficientă ură
și pentru alții.

 

tumblr_mj1z2hOYMv1r469lmo1_500

 

Lasă un răspuns

