Poezii · Uncategorized

privesc înăuntru și scriu

stau strânsă cât un picior de ciupercă
dacă vreau ceva trebuie să aștept așa m-a învățat mama
ne trimitea la joacă și ne punea răbdarea de gât.
pe ulițele satului mă ascundeam numai în urzici
strângeam durerea sub unghiile pe care le rodeam înainte de culcare

merit tot ceea ce mi se întâmplă
țelurile mele sunt șurubelnițe roșii sub paturi
am mereu patru ani. le strâng în pumnii copilului fără canini
în timp ce întind brațul neatins de noapte
și aștept să mă scoată cineva
și nu vine nimeni
nici măcar nu am putere să strig

mă lovesc de lucruri. ele ripostează
da-mi mâna ta să ies din întunericul care îmi sărută pielea.
o să te aștept

tumblr_nc2aahqlUy1s4i5zoo1_500(sursa foto: http://cover-the-mind.tumblr.com)

Lasă un răspuns

