Poezii

I am covered in skin/No one gets to come in

în semiobscuritate îmi țes gânduri bune
nu vreau să te judec, ai stat cât de aproape ai putut
doar sunt o viespe.
singurătatea duduie deasupra
imită soldați ca să îmi facă în ciudă
/cine sunt când nimeni nu mă privește
și ce razboi port/
în semiobscuritate nu mai pot să mint
un cap de monstru mă pândește din fereastră
îl primesc tandru
/cine sunt când nimeni nu mă iubește
și ce vreau/
felinarul de pe stradă se înconjoară de molii
eu mă învelesc cu muzică și tot îmi e frig
am visat într-o noapte un câine mare care îmi sărea în brațe și îmi îngropa genunchii
stau trează pentru că nu știu să fac altceva
/cine mă scrie acum și de ce
așa.
 tumblr_n413ftHFb71sjh0wzo1_500
Lasă un răspuns

