gândurile unui om mic într-un oraş prea mare · Ordinary Facts

6 zile de fericire.

Sunt genul de om cu stări schimbătoare.

Sunt genul de om care se adâncește în sentimentele sale, care uită de ceilalți și suferă sau se bucură intens. Sunt genul de om transparent. Nu pot să mimez fericirea sau tristețea, ele există sau nu. Pentru că am pierdut de curând un om apropiat familiei mele, am început să mă gândesc mult la cum viața este un lucru atât de fragil și de frumos în același timp, la cum uneori mă prind în gânduri și uit să mă bucur sincer pentru șansele care mi se oferă.

Vreau să lucrez puțin la optimismul meu și la echilibrul emoțional, așa că am descoperit o chestiuță interesantă, numită 100-happy-days. Mai exact, este o provocare descoperită pe o pagina de internet, prin care tu îți propui să găsești timp de 100 de zile, momente de fericire și să le fotografiezi. Mie mi s-a părut un lucru genial și am spus DA. Azi este a 6-a mea zi de fericire simplă. 🙂 Tot ce trebuie să faci este să te înscrii în cursa aceasta pe site-ul http://www.100happydays.com/ro/ , să postezi pe un site (tumblr, facebook, twitter) fotografiile tale cu momentele de fericire și să fii constant și recunoscător pentru ele.

Chiar îți dă un sentiment bun o zi în care ți-ai luat timp să fii fericit. Măcar pentru 10 minute.

Până acum eu am descoperit următoarele fericiri mărunte:

Day 1: Happiness is a funny breakfast made by him.

Day 2: Happiness is playing childhood games in the morning.

Day 3. Happiness is seeing your shadow in a sunny day.

Day 4: Happiness is finding inspirational quotes on walls.

Day 5: Happiness is seeing the sky between branches.

Day 6: Happiness is writing poetry on paper after a very long time.

Dacă sunteți curioși în legătură cu fotografiile, le aveți aici. Vă sfătuiesc să încercați și voi provocarea asta. Eu observ niște schimbări de optică, de viziune, de stare. Sper să reușesc să identific în fiecare zi momente de fericire, până la ziua 100. 🙂

Vă îmbrățisez,

aveți grijă de voi și de sufletul vostru!

Lasă un răspuns

