Poezii

balerina cu picioarele rupte se roagă

motto: „deasupra soarelui fără speranță/legi o dragoste/cu gustul amar de furtună pe buze” -Odisseas Elitis

lumina încăpățânată a ferestrei
viața fără aditivi doar cu
taceri lungi și ascuțite
nu am mai scris pentru că trenurile din care am sărit
mi-au afectat genunchiul creator
Doamne
câtă muzică în surdină atâta iubire să am

te rog

vreau un nowhere în piept și rădăcini în oase
orasul e hipotermic
cine să-l acopere
pe mine mă doboară colțurile tale
mă neliniștesc pașii pe care nu-i pot termina
sms-urile sparg poezia nu am timp să adun și tălpile de catifea roșie
alarmele nu sună a incendiu ci a combustie spontană
Doamne
cum să silabisesc fericirea?

și liniste și flori palide pe masă
aceleași gratii.

1383340_10153358217910298_2081956554_n

[sursa foto: https://www.facebook.com/Gio.Mccluskey]

Lasă un răspuns

