Uncategorized

Ștefan Ciobanu – De-a bușilea prin aer

despre un om cu poezia-n vene.

Salată de gânduri

Unii oameni aleg să fie poeți, pe alții îi alege poezia, așa cum l-a ales pe Ștefan Ciobanu în timp ce rătăcea prin Facultatea de Psihologie și prin viață. De atunci Ștefan scrie… și scrie. Pe când era încă în scutecele poeziei vorbea de “vremuri grele pentru visători”: “oricât m-aș gândi la tine/ pe EKG/nu o să apară chipul tău/mi-am suflecat mânecile până în gât/și am mers iar cu gondola prin vene/ești iertată/știu că nu poți să iubești/cu ochii de faianță”.

 

Încă nu a învățat să meargă bine prin poezie (crede el, deși noi avem mari dubii!!!!), dar iată că la al treilea volum de versuri îl găsim “de-a bușilea prin aer”. Eu nu cunosc pe nimeni care să fi văzut lumea mergând “de-a bușilea prin aer” și am încercat să învăț câte ceva din versurile lui. Am aflat că: “în orice mort bate o inimă/vântul cu umărul lui…

Vezi articol original 371 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

