Ordinary Facts · Uncategorized

2 ani

Zilele astea, mai exact pe 31 august, blogul meu extraterestru a împlinit 2 ani. 🙂 A început timid și cu mult interes, a devenit un spațiu de exprimat neliniști, a fost fila poeziilor mele și uneori prietenul intim. Chiar dacă nu sunt foarte activă și uit de el, chiar dacă nu am texte amuzante și nici foarte atractive, sunt convinsă că oamenii care poposesc pe aici au ce să observe, au ce să citească, au ce să simtă.

Blogul depealtăplanetă este parte din mine.

Eu sunt depealtăplanetă, scriu când lucruri din mine se zbat să iasă la lumină, scriu când mă lovesc de praguri peste care trec sau nu, din care învăț. Așa sunt eu, Raluca, o persoană ciudată, interesantă uneori, delăsătoare, neîncrezătoare, ambițioasă și utopistă. Sunt miel și umbră.

Nu știu dacă v-au atras atenția anumite articole (mi-ar plăcea să știu care), dacă altele v-au displăcut. Poate am intoxicat blogul cu poezie. Nu, poate am înfrumusețat planeta cu prea multă poezie. Dar cum putem vorbi despre inimă fără poezie?

Vreau să cred că ați descoperit și omul din spatele versurilor. Vreau să cred că blogul este o fereastră prin care m-ați putut privi măcar câteva clipe.

Promit să scriu și gânduri în aceeași măsură în care scriu versuri. 🙂

Aveți grijă de voi și de sufletul vostru!

R.N.

Snapshot_20130829

2 gânduri despre „2 ani

Lasă un răspuns

