Ordinary Facts

pot fi bona copilului dumneavoastra!

Numele meu este Neagu Raluca Leontina și pot fi bona copilului dumneavoastră. Am experiență de 2 ani în îngrijirea copiilor, sunt studenta anul I la Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea Bucuresti, specializarea Psihologie, fac voluntariat la un centru care se ocupă cu organizarea programelor de dezvoltare personală pentru copii și am o sora la a cărei educație am contribuit și contribui, dată fiind diferența de 8 ani dintre noi. Consider că am toate atuurile necesare unei astfel de „misiuni”: sunt comunicativă, serioasă, responsabilă, blândă și grijulie, pot desfășura activități care nu doar îi vor umple timpul copilului, ci îi vor dezvolta creativitatea și abilitățile de comunicare. Îmi plac foarte mult copiii, îi consider curajoși și deschiși la nou, așadar vreau să lucrez cu ei, să îi învăț lucruri noi prin joc. Am aptitudini artistice, sunt creativă, cânt și scriu poezie, astfel pot să deschid apetitul copilului spre lectură, muzică, artă, pentru că acestea sunt domeniile mele de interes.

Pot lucra din data de 1 iulie ca bonă externă în București, part-time sau full-time.

Dacă sunteți interesați și pentru detalii mă puteți contacta la adresa de e-mail: raluk.neagu93@yahoo.com sau la numărul de telefon: 0786300744.

Un gând despre „pot fi bona copilului dumneavoastra!

Lasă un răspuns

