Poezii

darkness

tu ce fel de inimă ai
Losev
în timp ce treci
cu himerele asfaltului la braţ
și vezi oameni descompuşi
împrăştiind în jur cafea şi ploaie

cum e viaţa pe o corabie de hârtie?

axiomele mele s-au amestecat
revin în forţă cu omizile pe braţe
trăiesc mereu într-un traumarbeit
în care unii se hrănesc cu umbre
şi eu scriu
povestea mea a ta cu ochelarii pe nas

o să-mi fie dor de tine
şi de lumea asta marcantă ca un viol.

*în proporţie de 80% poezia este formată din cuvintele pe care oamenii le-au scris pe google şi au ajuns la blogul meu.
*traumarbeit= travaliul visului, germ.

Lasă un răspuns

