Concursuri

Ajută-mă să câștig o carte!

Am descoperit acum ceva luni un blog minunat pe care vi-l recomand!

Are o mulțime de sfaturi, de lecții, de răspunsuri legate de: managementul timpului, evoluție, succes, motivație chiar și de diete, muzică bună sau filme. Cred că este unul dintre cele mai complete bloguri pe care le citesc.

Florin Roșoga, autorul blogului a realizat un concurs care are ca premiu o carte motivațională. Pentru ca eu să câștig această carte am nevoie de ajutorul vostru, concretizat în like-uri. Vă rog, dacă doriți, să îmi dați un like pe link-ul:

http://florinrosoga.ro/blog/concurs-cu-premii-3-carti-de-dezvoltare-personala/?awt_l=AQx8E&awt_m=3ktrhkmBpVHMCuB

acolo unde eu am postat un comentariu.

Mulțumesc frumos pentru ajutor!

Raluca.

 

Lasă un răspuns

