Ordinary Facts

Azi am învățat o lecție.

Mă gândesc tot mai des că încerc să mă schimb, încerc să las deoparte răutățile și să fiu un om mai bun. E ca un mod disperat prin care eu sper că Dumnezeu mă va cruța de alte suferințe sau pierderi, deci oarecum o altă formă de egoism. Și mă comport cât de frumos îmi permite orgoliul și vă ajut chiar dacă uneori strâng din dinți și plâng des pentru că atunci când vezi îndeaproape moartea ajungi să fii sensibil la orice neputință sau rană a celor din jur. Uneori fac pe moralistul, țin cuvântări plictisitoare despre valori, bunătate gratuită, despre aprecieri și sinceritate…

Mă gândesc tot mai des că începe să îmi iasă procesul ăsta de transformare în cetățeanul model și totuși… Nu e așa. Jignesc oameni atunci când sunt nervoasă, mă înfurii și ridic vocea până la limitele suportabilului, sunt arogantă cu sora mea pentru ca e mică și o pot combate, continui să judec aparențele ca ultimul, cel mai superficial om, sunt negativistă până în măduva oaselor, deși predic optimismul. Mă plâng că nu am lucruri, că nu pot face lucuri, că nu pot dărui lucruri, când de fapt nu o să le car după mine când o să plec de tot, fără bilet înapoi.

Omul pe care de multe ori l-am privit suspicios și l-am analizat subiectiv și superficial a primit o grea lovitură. Eu nu aș fi fost în stare să duc o asemenea greutate, nu aș fi putut să fiu la fel de senină și solară, nu aș fi putut să accept boala, să o văd atât de detașat…

Dumnezeu ar fi fost primul lovit, apoi ceilalți, apoi probabil aș fi căzut și gata.

Pentru simplul fapt că ai tăria să mai zâmbești, draga mea A., te respect și te admir! Sper să învingi boala asta necruțătoare și să mă înveți și pe mine să prețuiesc mai mult și să mă plâng mai puțin.

Te îmbrățișez în absență,

a ta niciodată prietenă…

Un gând despre „Azi am învățat o lecție.

  1. Ca o mica gluma (desi nu cred ca e prea potrivita) : „Pentru Aur-a, tor-a , tor-a” – Andy Anderson.

    Cetateanul model este doar un bufon fara prea multa gandire activa, nu te transforma in el. El e foarte usor de controlat. Nu exista doar o singura metoda spre ajunge la succes. Depinde ce vrei tu! Vrei sa te placa lumea, atunci fa-te placuta. Nu vrei, atunci o sa induri din ce in ce mai multe faze neplacute.

    Legat de Dumnezeu si cate iti poate lua El, chiar daca iti poate lua absolut tot (in afara de viata ta) , gandeste-te ce castigi de pe urma „furtului”. Mereu castigi cate ceva. Nu accepta lucrurile doar pentru ca ele ti-au fost date asa, schinba-le cat poti de mult sau scapa de ele. Bine, nicioadata nu trebuie sa uiti de Karma (sau cele 10 porunci daca iti sunt mai comode). Totul trebuie facut in armonie, nu poti sa schimbi fara ca tu sa fii schimbat.

    RAZI! Intr-o zi o sa mori si nu o sa mai ai timp de asta! 🙂

Lasă un răspuns

