De vizionat/ Filme deosebite

2 Filme de văzut într-o viață.

 

    1. I AM SAM

i-am-sam-742161l-175x0-w-72c8d8f7

Un film deosebit despre iubire dincolo de orice barieră impunsă de prejudecăţile unei societăţi.

Sean Penn, protagonistul, joacă un rol deosebit de greu, şi îl joacă magistral. Eu i-aş fi dat Oscarul pentru cel mai bun actor, cu siguranţă.Un film despre cum „a fi diferit” nu înseamnă că îţi răpeşte dreptul la fericire.

Recomand cu căldură filmul, este impresionant şi sigur te va face să reflectezi un pic la ce ai tu, la cât se străduiesc alţii să aibă şi la cum judecăm fiecare om de pe stradă după un anumit handicap pe care , metaforic vorbind, toţi îl avem la un moment dat.  Uneori suntem pierduţi, luăm decizii prosteşti şi chiar parcă ni se golesc toate gândurile de sens. Vizionare placută! Şi dacă eu nu am convins, poate o face trailer-ul. 🙂

 

    2. STIGMATA

MV5BMTQwMDA1NzI4OV5BMl5BanBnXkFtZTcwNzM4MjM3NA@@._V1._SY317_CR4,0,214,317_

Am văzut filmul acesta de vreo 4 ori, cu prieteni diferiţi.  Suspans, acţiune plus un conţinut religios…

Toate acestea ar părea ciudate împreună, dar dacă aţi văzut Codul lui Da Vinci, Stigmata o să vă placă mai mult! 🙂  Deşi pe IMDb, Da Vinci’s Code ar avea un punctaj mai mare.

Daar, ce ştiu ei. Mie îmi place amestecul de straniu, şi întrebările care sosesc imediat cu finalul filmului când, la o căutare atentă, îţi dai seama ca oamenii stigmatizaţi chiar există. Iar mesajul este unul minunat pentru că exprimă o altfel de relaţie a omului cu Dumnezeu, una nemijlocită de instituţii.

 Gabrriel Byrne, protagonistul, a fost pentru mine un nume necunoscut. Joacă rolul unui preot, mai „nonconformist”. De la „Stigmata” nu am mai văzut alte filme de-ale sale, (de fapt nu prea am mai văzut filme mai deloc în ultima vreme din lipsă de timp) dar se descurcă destul de bine.

Gata! Luaţi-vă floricele şi la film cu voi!

Trailer aici:

Lasă un răspuns

