Poezii

Timpul acului de albină

dacă m-aș (de) scrie aș spune că
ura este un ac de albină în bocancii mei
am umeri pe care nu se poate sprijini un copac
merg legănat și lumea pare
mai puțin stâncoasă
uneori dansează în ritmul căștilor care-mi pulsează
muzică în creier
mă adăpostesc în spatele pianului uriaș pe care-l port în piept
și trec peste toate cele spuse ori
cele tăcute până la os

cuțitul se învârte pe masă ca un ceas fără cifre
știu că e un joc periculos de-a cine ascunde pe cine
mai adânc în suflet.
tumblr_mfkw04LfLT1qdrgo9o1_r1_1280până la amnezie avem un sigur pas
îl trecem fără să ne tremure genunchii

dacă m-aș (de)scrie aș spune
că visele mele sunt ale tale deci le reneg
că am mâini de lemn și cărbuni în loc de ochi
că sunt o sirenă care nu știe să înoate
nici să ia tot pământul la pas

sunt mărul din care ai mușcat și apoi
l-ai lăsat cu drag
viermelui.

4 gânduri despre „Timpul acului de albină

  1. m-ai copleşit! v-ati pus pe capul meu in seara asta. tocmai ce spuneam despre o poezie a Cristinei ca e pitbull. acum ce sa spun despre minunea asta?
    ,,ura este un ac de albină în bocancii mei … mă adăpostesc în spatele pianului uriaș pe care-l port în piept
    și trec peste toate cele spuse ori
    cele tăcute până la os…
    Rallu, imi place tot. e fara cusur. imi plac carbunii tai, imi plac visele tale, vocea … tot. nimic nu se pierde, totul se transforma si transmite mocnind pana in adancul sufletului, acolo unde luna sta ascunsa ca un mentosan pe cerul gurii unui copil.
    e superba. o voi inregistra.

  2. despre ce poem ai zis tu ca e pitbull? poezia asta merita toata atentia, finalul este putin grabit, dar in rest este bine condus. observ ca de la o vreme, nu doar ca ai imagini bune, dar le si orchestrezi controlat. bine asa!

Lasă un răspuns

