Ordinary Facts

Caut job.

Cum studenţia înseamna sacrificii financiare pentru părinţi, m-am gândit să îmi caut un job.
Am depăşit vârsta legală angajării, vreau să îmi formez nişte competenţe şi să îmi fructific potenţialul creativ.
Aşa ca eu caut un job part-time (pentru că am cursuri la zi), de preferat să fie bazat pe tehnoredactare, promovare produse online, editare/creare de articole. Am câteva succese literare (a se vedea secţiunea About me), care îmi anticipează sper firea creativă şi totodată competitivă, aşa că voi căuta oferte pe domeniile enunţate mai sus, dar şi pe altele. Sunt flexibilă.

Totodată, am cunoştinţe medii de limba engleză, mă pot descurca să lucrez în Microsoft Office (chiar realizare de prezentări) şi după sesiune (începând cu 10 februarie) pot accepta oferte serioase de muncă şi care îmi vor aduce beneficii financiare mici, dar experienţă şi dezvoltare pe măsura efortului depus. 🙂

Mă puteţi contacta lăsând un mesaj aici, pe blog, dacă aflaţi vreun pont sau chiar deţineţi un loc pentru un student serios şi determinat.

Raluca N.

Lasă un răspuns

