Poezii

prozo-ceva (experiment)

*and I know sometimes I make you cry

and I know sometimes you wanna die

but do you really feel alive

without me?*

 

de cât întuneric ai nevoie să dormi pe bune un somn din ala în care să nu fii nici şoarece nici cobră doar patul ca un burete să-ţi înghită frustrările?

la mine se bat doi câini fiecare spune că luna e a lui şi colţii alunecă pe sânge în timp ce tu moţăi liniştit visând la some kind of paradise în timp ce salcâmul meu e ars până la os şi becul miop încearcă  să-mi ofere lumina de la capătul răbdării. ţi-aş da un vis pe umeri ca un trenci dar tu eşti curajos stai drept în mijlocul furtunii din noapte pe bloc pe inima mea care suflă ca un moşneag şi mă întreb de ce nu îţi apar toate astea în faţa ochilor în spatele lor de ce refuzi dragostea mea ca pe-o jignire. hei stă să plouă ghinionul deasupra mea noaptea fierbe domnule gropile au transformat asfaltul într-o ciocolată aerată dar nimeni nu are curaj să muşte nu… căci vin repede repede caii de fier în sufletul cărora oamenii stau prinşi ca într-o capcană de şoareci de cobre ce mai contează

fiecare cu rolul lui eu stau şi scriu despre asta îmi scot inima şi o pun într-o cutie cu venele o leg să nu se zbată. aşa pot dormi. de la o vreme ma sâcâie aruncă îndoieli asupra mea şi-s neputincioasă şi vulnerabilă doar o să vină iar toamna aia nesuferită ah cui să mai plâng de milă de silă de tine de tot

şi aşa mai departe nu vreau să se termine textul asta nu vreau să te încrunţi căci sigur vin norii şi fără să îi chemi şi dacă vin nu-i văd că îmi bate noaptea în spate de ore întregi asta sună a ameninţare dar cine o bagă în seamă eu scot cuvinte din piept de acolo din rană mă strâmb uneori mă strâng uneori

fug spre tine cel care doarme pe bloc îţi ating chipul cu o şuviţă iar strâmbi din nas iar te întuneci şi eu ţopăi ca o broască sau ca un greiere din bloc în bloc din oraş în oraş spre patul meu care nu e burete spre visul meu cu mult spaţiu liber şi puţine ferestre.

 

 

Lasă un răspuns

