Poezii

câtă linişte între noaptea mea şi a ta

“degeaba dormi. visul e la mine.”-„Scrisori către Rita”

cu gândurile prinse de toate autobuzele lumii
aştept să vină somnul ca un hoţ şi să mă deconecteze
din colţuri monştrii mă privesc cum îmi scot sufletul şi-l pun în pahar

uneori nu ajunge patul ca o scândură
nici măcar tavanul aproape aproape sau
poezia în care te dezbraci /uneori
nimic nu ajunge să închizi ochii să arunci peştii ăia şi să taci
atunci te aduni pe podea
şi în tine stă un ţipăt picior peste picior
şi în tine se sparg valuri de coaste
şi în tine nu mai eşti tu

câtă linişte între noaptea mea şi a ta cu gust de cafea
cu amprente de femeie frumoasă cu soare timid care vă mângâie trupul
niciun nor în inima ta
nicio ploaie.

Lasă un răspuns

