Poezii

nu întreba nimic te rog

uite cum fug lacrimile în pernă şi mor
lasă-le sa moară
vreau să ajung fix spre nicăieri pe drum şerpuit
să erupă toţi norii să ardă oraşul ca un şoarece
şi eu să calc pe oasele lui cum aş merge pe cărbuni încinşi
spre tine

mintea-i golită de tot
acvariu din care scoţi peştii cu burţile-n sus
şi eu vin pentru că vreau să arunc pasărea asta din piept
la uşa ta
ca pe-un prunc pe care nu-l mai vrea nimeni
vin pentru că nu am o casa în care să mă-ngrop
la fereastra căreia să îţi scoţi pălăria şi să plângi
*
tu doar porţi misterul ăla cât un elefant
şi ascunzi din tine în fiecare zi
apoi strigi
hai găseşte-mă prin noapte caută-mă cu mâinile la spate
cu ochii bolnavi de ploaie
*
am ajuns acum îţi las cadoul pe prag
mă furişez să nu trezesc dragostea pe jumătate adormită lângă tine
te salut din oraşul încă flambat
am părul roşcat şi o mutră de om fericit
în nefericirea lui

nu mai întreba
pune pasărea să-ţi cânte toate răspunsurile.

4 gânduri despre „nu întreba nimic te rog

  1. Nu am nici fondurile, nici tupeul necesar pentru a scoate un volum.
    Nu stiu daca ar exista oameni carora sa le faca placere lecturarea unor poezii compuse de mine, un nimeni. 🙂 Fara cititori nu exista poeti.

    1. O carte inseamna o suma de bani pe care nu mi-o permit momentan. Totodata, pe site-urile literare sunt in umbra, poezia mea nu atrage comentatori, la concursuri sunt in categoria „mentiuni”… Toate aceste motive ma fac sa cred ca mai am de muncit, de invatat, de citit… Ca inca nu am o poezie suficient de matura pentru a fi gustata de publicul larg.
      Sunt un om simplu si imi stiu locul. 🙂 Nu sunt un poet, ci un invatacel. Va imbratisez cu drag si sper sa cititi mereu cu placere gandurile mele imbracate intr-o forma mai mult sau mai putin reusita. 😛

Lasă un răspuns

