Poezii

Final de liceu

Au trecut patru ani din viaţa mea şi trebuia sa le ofer celor cu care i-am împărţit un semn al aprecierii mele. 🙂

Aşadar:

Pentru voi cu tot dragul

 

tai noaptea în două ca pe-o portocală
sorb întunericul ei acrişor din care fac poezie
agitându-mă
alergându-mă pe culoarele inimii
trebuie să ajung acolo unde tragi linie şi urmează
noul înspăimântător
acoperit cu semne de întrebare.
pe ce stradă spre ce clădire bătrână
deprimata deprimantă
voi alerga mâine cu pasul sigur
de somnambul
când confortul celor patru ani dispare?
şi cum o sa mă lovesc iar de chipuri necunoscute?
cât de mică o să mă fac în sălile viitoare
în care toată lumea ascultă dar nimeni nu vorbeşte
cu nimeni

îmi spunea un prieten că de-acum începe viaţa
nu inţeleg atunci unde am existat până acum
şi de ce nu am trait în banca mea de la perete
aproape de uşă departe de fereastră
pentru c-am fost acolo dintotdeauna.
mama m-a născut acolo acolo mi-am julit genunchiul
în banca aia m-am ascuns când căzuse tavanul şi mă ploua un nor
doar pe mine
în banca aia am fugit de voi şi mi-am dorit uneori să muşcaţi
din aceeaşi lămâie ca şi mine
în banca aia v-am apreciat mut fără să vă strâng mâna

începuturile ma sperie
finalurile sunt urâte
şi atâtea lucruri pe care nu le-am făcut mă trag de manecă
atâtea lucruri de care nu mai am timp pentru ca fac nimicuri şi mă laud cu ele

vă salut din cochilia mea
vă salut de pe planeta singurătăţii şi vă doresc
să fiţi mai curajoşi decât mine
mai blânzi mai iubitori mai drepţi mai deschişi
nu lăsaţi mediul să vă otravească
să vă plafoneze
trăiţi!
2 gânduri despre „Final de liceu

Lasă un răspuns

