Poezii

Din jurnalul unui naufragiu

să spunem că mă găseşti la capătul pământului
aşteptând cu dorul în braţe
să spunem că o sa vii pentru că în sfârşit
mi-ai auzit cantecul de sirenă
sau că brusc în inima ta s-a aprins un bec

ce o să faci tu
singurul care se încăpăţânează să tacă
tare ca un tunet?

noaptea îţi vei permite orice
nu-i aşa?
noaptea nu judecă pe nimeni

poate mi-ai îmbrăţişa genunchii
poate ai avea curaj să-ţi lipeşti sufletul de al meu
şi poate în sinceritatea trupurilor
vei şti cine esti

sau
timpul o să mă acopere
o să arunce hârtiile pe care nu ţi-am scris
o să mă îngroape până la piept
şi pescaruşii vor bea din lacrimile mele

pe corabie
mă legăn când spre iad
când spre iad
şi cânt
şi cânt
şi uneori visez.

[sursa foto:http://browse.deviantart.com/?q=paper%20boat&order=9&offset=144#/d26kuad%5D

2 gânduri despre „Din jurnalul unui naufragiu

Lasă un răspuns

