Uncategorized

Umbra

tot scormonind goliciunea întunericului
mă lovesc de formele lucrurilor care au fost
cearşafurile stau contorsionate eu transform podeaua în pământ
şi mă hrănesc cu imaginea unei perne pline de vise
şi îmi stau bine pe nas ochelarii fără lentile

capul meu descoperit
anunţă un om vertical gata să care
poverile celor mulţi
inima păcătoasa
e o cocoaşă mă îngenunchează
şi râd cu lacrimile-n bărbie
cu picioarele de cârpă

trecătorii mă privesc indulgent
din spatele cazematelor
fug dupa fiecare şi le răvăşesc sufletele
nu eşti nicăieri

câteodată
când lipesc urechea de perete
îmi pare că aud pulsul umbrei tale
dincolo.


Un gând despre „Umbra

Lasă un răspuns

