Ordinary Facts

toamnă… atât de toamnă…

Am avut un razboi pe un site şi am câstigat. Deşi ar trebui să mă bucur de gustul victoriei, mă simt incredibil de tristă. Oamenii sunt atât de orbi atunci când au anumite interese încât pretind lucruri şi emit supoziţii total aiurea… Mai nou nu ai dreptul să te exprimi pentru că eşti „impertinent”. Asta poate fi o discriminare. Dacă nu am o anumită vârstă nu am voie să-mi expun puncte de vedere. Aşa se pare.

Chestia asta a fost ceva de genul:

„Cine-i şeful aici?”

Bleah. Mă dezgustă astfel de oameni.

Am eseu la engleza şi comentariu la romană. Încă o duminică tristă.

Ploaie ploaie.

şi un cânticel.

2 gânduri despre „toamnă… atât de toamnă…

    1. Era vorba despre o disputa in care o persoana era acuzata ca a scris un text impotriva unui tip cand ea de fapt ii dedicase poezia. Si atunci „Seful” site-ului a atacat-o si i-a sters textul desi cel caruia ii fusese dedicata a apreciat textul… Atunci am spus si eu parerea mea, ca nu mi se pare un atac ci o dedicatie si mi s-a spus ca sunt „impertinenta”…

Lasă un răspuns

