Poezii

Seara inspirată…oarecum.

După un referat la muzică despre perioada barocului care nu pot spune că m-a plictisit total, mi-am amintit de o melodie absolut genială cu un clip pe măsură. În general, scriu poezie şi sub influenţa unei atmosfere create de o anumită melodie. De data aceasta cântecul pe care l-am auzit la Ilie pe blog, mi-a transmis asta:

 

eram copil şi lumea mi se părea un castel din cuburi

puneam în fiecare zi un vis de plastilină peste

oamenii îmi mângâiau creştetul

chiar aveau bomboane şi zmeie la spate

tata mi-a dat un balon alb mirosind a iarbă

pe care îmi desenam feţe a mii de prieteni

încruntaţi veseli sau posaci siamezi captivi

în universul  născocit din plămânii mei.

 

când plângeau deveneam o mamă le ingropam chipurile

într-o îmbrăţişare încurcată de om mare

totul curgea firesc zilele mi se împleteau în păr

nopţile nu scriam poezii.ascultam.

dacă inimile lor micuţe se opreau de teama întunericului?

 

am mers  ani printre cuburi  îmi legasem prietenii cu o sfoară

de un deget

nimeni nu trebuia să se simtă singur în lumea mea de heliu

nici măcar eu.

 

până când cineva de pe o stradă mi-a strigat că timpul jocului a trecut  şi am rămas în urmă sunt aproape nebună daca mai cred în prieteni desenaţi de carioci sunt  mare o să îl ajung pe Dumnezeu în curând ce tot legeni balonul ăla fetiţo ce tot cânţi acolo şi de ce te smiorcăi. Stai.

 

nu auzi cum viaţa te cheamă

aşa de atragătoare

aşa de înşelătoare

creşti. creşti odată.

2 gânduri despre „Seara inspirată…oarecum.

    1. Multumesc din suflet! 🙂 Sincer este important sa vezi oameni carora le face placere sa iti citeasca textele pentru ca astfel tot demersul tau, de a te exprima liber intr-un mod frumos, nu a fost zadarnic. Silviu, ma bucur ca te-am cunoscut!

Lasă un răspuns

