Poezii

şi dragostea ieşea din el ca un alt suflet

iubita mea pentru tine voi ucide toamna
nu vei mai putea să plangi aşa
sunt cel mai bun iluzionist
îţi desprind inima şi o fac să dispară
tocmai în buzunarul meu
voilà deja te-ai schimbat
uite cum îţi tremură gleznele
parcă-s aripi de fluture.

femeie îţi înalţi picioarele prea mult
eşti a mea din firele de păr
până la degetul mic
dragostea e un şir de eşarfe colorate
o magie superbă sau un truc ieftin
mergi pe frânghie draga mea îţi sprijin braţele
sunt echilibrul.

opreşte-te.
priveşte hăul acum eşti cu mine
dar jos
nimic nu este ceea ce pare
acolo suntem noi cei care acoperim
iubirea cu urlete noi cei care
strangulăm cuvinte
noi
oamenii de hârtie

închide ochii
eşti in labirintul meu.

Lasă un răspuns

